دلم می خواست ...

دلم می خواست بهت بگم عزیزم:
همه عمر و همه جونم تو هستی
به روی قلب مشتاق من ای گل
همه دروازه های غم رو بستی
دلم می خواست که باور کرده بودی
که رنگ زندگیم رنگ تو بوده
صدای قلب این همیشه با تو
صدای ساز و آهنگ تو بوده
دلم می خواست که هیچ باد خزونی
گلای باغچه ی عشق و نبینه
با دست ناجونمردش دوباره
منو از گلدون قلبت نچینه
دلم می خواست که یادت باشه این عمر
دو روزه،عاقبت باید سفر کرد
تو این عمر دو روزه خوبه ای یار
از این همه جداییها حذر کرد
بیا یکدل بمونیم یار و همراه
که هرچی سنگه برداریم ازین راه
بیا دست همو بازم بگیریم
واسه دلواپسی هم بمیریم
هاله جهان
+ نوشته شده در سه شنبه سیزدهم اسفند ۱۳۸۷ ساعت 19:27 توسط زهره
|